سوالات متداول

1-آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

از آنجایی که دیجی365 فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.

2-در چه ساعاتی می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.

 3-چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین دیجی365 وجود دارد؟

فروشگاه دیجی365 دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین جانبی با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.

4- آیا کالاهای موجود در دیجی365 گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

 5-چه محصولاتی را می توانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

6- سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده برای تهران در بازه 3 روزه خدمت مشتریان و همکاران گرامی ارسال می گردد همچنین سفارشات شهرستان نیز، با توجه به مقصد سفارش، بعد از پردازش و تحویل محصول به تیپاکس و اداره پست، حداقل 2 و حداکثر 5 روز کاری است.

7- آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما می توانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

7-پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.

8-آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را می پردازد و در دیجی365 هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمی شود. ضمن اینکه حتی سفارشات بالاتر از 300 هزار تومان جهت مرسوالات تهران و 300 هزار تومان جهت مرسولات شهرستان ، هیچ گونه هزینه ای به آن اضافه نمی شود و رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از 300  هزار تومان، شامل هزینه پیک 30000 برای مشتریان تهران و کمتر از 300 هزار تومان 25000 جهت مشتریان شهرستان منظور خواهند شد و مابقی هزینه ارسال به عهده جانبی خواهد بود.

9-چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

  • جهت پیگیری سفارش و اطلاع از وضعیت سفارش می‌توانید از طریق ارسال شماره سفارش به آدرس ایمیل info@dg365.ir پیگیری و نتیجه از طریق پاسخ به جواب ایمیل شما ارسال می گردد. پشتیبانی دیجی365 در ساعات اداری نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد.

10-در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 77969409-021 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.

11-نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟

دیجی365 سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، هم میتوان از شبکه پشتیبانی تلگرام و واتس آپ به شماره 09355588320 استفاده کرد.
خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.

12-زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟

فروشگاه دیجی365 با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت “به من اطلاع بده” فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.

13-در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده می شود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

14-تفاوت گارانتی ها در چیست و چطور باید از آنها استفاده کرد؟

محصولات دیجی365 در 2 مرحله گارانتی میشوند. هر محصولی که از فروشگاه تهیه میکنید، شامل 1 هفته مهلت تست است. بدیهی است وقتی مشتری از این ضمانت (که از زمان دریافت کالا شروع می شود) استفاده می کند، ابتدا مشکل ، ایراد یا سوالی که درباره کالا دارند را به بخش گارانتی منتقل می کنند. در صورتیکه مشکل قابل حل شدن نبود و امکان رفع مشکل از طریق پشتیبانی نبود، کالا همچنان از ضمانت 1 هفته ای بهره می برد و میتوان آنرا به دفتر فروشگاه مرجوع کرد تا مشکل حل شود.
اما پس از پایان زمان مرحله اول با استفاده از اطلاعات گارانتی که بر روی جعبه درج شده، میتوان از گارانتی استفاده کرد. تحت این شرایط باید دید شرکت گارانتی کننده، چه شرایط و مقرراتی را تنظیم کرده و مشتری طبق آن اصول میتواند پیگیر گارانتی باشد.
لازم به ذکر است استفاده از گارانتی فقط برای کالایی کاربرد دارد که آن محصول دارای گارانتی ( به غیر از مهلت تست 1 هفته ای که توسط جانبی مشخص شده) باشد. یعنی اگر پس از 1 هفته کالا نیازمند به گارانتی بود، باید آن محصول تحت گارانتی باشد. در غیر اینصورت فقط همان 1 هفته مهلت تست، تنها گارانتی آن کالا محسوب میشود.

15-هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

سفارشات بالای 300 هزار تومان بصورت رایگان و کمتر از آن 30000 هزار تومان برای تهران ارسال می شود، همپنین برای سفارشات بالای 300 هزار تومان برای شهرستان  بصورت رایگان و کمتر از آن 25000 هزار تومان به صورت حساب خرید اضافه می شود.

16-آیا میتوانم هزینه سفارش را در محل پرداخت کنم؟

پرداخت در محل برای مشتریان به دلیل نیاز به تسویه در هنگام سفارش آنها امکان پذیر نمی باشد.

17-چطور میتوانم از مناطق تحت پوشش برای دریافت کالا در تهران اطلاع پیدا کنم؟

ساکنین تمامی مناطق 22 گانه تهران تحت پوشش ارسال تهران می باشند و طبق سفارشات تحویل تهران می گردند.

18-شرایط همکاری با فروشگاه چگونه است؟

دیجی365 فعلا هیچ شعبه یا نمایندگی در سایر شهرها ندارد و دفتر اصلی آن نیز در شهر تهران است. در شرایط فعلی دیجی365 نیاز به ایجاد نمایندگی یا فعال کردن شعبه در سایر نقاط ندارد. در صورت نیاز، اطلاع رسانی خواهد شد.

19-سوالات در چه زمانی پاسخ داده می شود؟

سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.