شرایط عودت کالا

شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکنید و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه دیجی۳۶۵ این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا ۷ روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت کالا دارند:

 

  • برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت ۷ روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه دیجی۳۶۵ به عنوان هدیه ارسال می شوند، شامل شرایط بازگشت ۷ روزه کالا نمی شوند.
  • درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر ۲۴ ساعت به بخش خدمات پس از فروش دیجی۳۶۵ اطلاع داده شود.
  • محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا ۷ روز اول قابل برگشت به فروشگاه جانبی است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. جانبی در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از ۷ روز خواهد بود.
  • برگشت کالا منحصرا جهت مرسولاتی می باشد که مغایر با موارد اعلامی سایت می باشد و در صورت مواجه شدن با سایر موارد امکان برگشت کالا مقدور نمی باشد.

 

شرایط برای ارسال کالا:

 

  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش دیجی۳۶۵ هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه جانبی حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
  • جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا ۴ شنبه ۹-۱۷ و روزهای ۵ شنبه ۹-۱۴) تماس بگیرید و یا به آدرس تلگرام یا واتس آپ ۰۹۳۵۵۵۸۸۳۲۰پیام ارسال نمایید.
  • پس از پذیرش کالا کارشناسان دیجی۳۶۵ حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

شرایط انصراف از خرید:

  • در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری می باشد حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
  • انصراف در صورت وجود مشکل در مرسوله تحویلی امکان پذیر می باشد.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

 

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

 

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری،مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش جانبی باشد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی۳۶۵ است.
  • برای واریز هزینه ارسال تهران به حساب مشتری، قبض رسید حمل و نقل باید همراه کالا به دیجی۳۶۵ ارسال شود.
  • از همین رو جهت واریز هزینه ارسال شهرستان به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دیجی۳۶۵ ارسال شود.
  • در صورتانصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی۳۶۵، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها ازپست سفارشی استفاده نمایید.
  • فروش و ارسالصرفا از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.